Persoonality

“Het commercieel bellen vond ik eerst nog lastig, maar nu bel ik veel makkelijker en beter ik weet wat ik precies moet en kan zeggen.”

 

Mevr Carmen Broerken – commerciel medewerker binnendienst Persoonality

 

Hoe bent u terecht gekomen bij Verkoop Academie Nederland?

 

Ik ben terecht gekomen bij Verkoop Academie Nederland via mijn manager en gaf aan dat dit wel eens een leuke en leerzame training voor mij kon zijn.

 

Met welke doelstelling(en) heeft u uw werknemers aangemeld bij een training bij Verkoop Academie Nederland?

 

Om te leren hoe ik ‘’koud’’ en commercieel kan bellen voor afspraken te maken met prospecten.

 

Hoe vonden uw werknemers de eendaagse training?

 

Ik heb vond het een goede en zeer leerzame training, alles werd goed en duidelijk uitgelegd mijn complimenten voor Barry.

Hoe ziet u dit terug in de praktijk? Gebruiken ze wat ze geleerd hebben in de praktijk? Zo ja, welke dingen?

Wat ik heb geleerd op de training gebruik ik veel in de praktijk. Zoals een goed gesprek op te bouwen met de prospect wat leid tot een afspraak.

 

Zijn de gestelde doelstellingen behaald?

Mijn doelstelling zijn zeker behaald. Het commercieel bellen gaan mij steeds beter af.

 

In welke branche bent u werkzaam en hoe was de training hierop aangepast?

Ik werk in de payroll branche en wil veel afspraken maken en klanten binnen halen. Op de training werden veel tips en trucks gegeven hoe ik beter commercieel kan bellen.

 

Kunt u aangeven welke veranderingen (of juist niet) de training teweeg heeft gebracht binnen uw organisatie en de eventuele concrete resultaten hiervan?

Het commercieel bellen vond ik eerst nog lastig, maar nu bel ik veel makkelijker en beter ik weet wat ik precies moet en kan zeggen.

 

Zou u in de toekomst overwegen om weer zo’n training af te nemen?

Ik zou graag weer een training willen volgen.

Klaar voor de start?