Wij, bij Verkoop Academie Nederland vinden het belangrijk om onze klanten te laten spreken.
“Terug naar de basis en een reality check voor iedereen. Het is een kunst om goede afspraken te maken“.
Stanley Lalu, directeur – Samsung Business Center Haaglanden
“Ik heb deze training leerzaam en prettig gevonden. Zeker ook omdat de groep klein was”
Monique Bom, binnendienst accountmanager – S&H Productfulfilment
“Het commercieel bellen vond ik eerst nog lastig, maar nu bel ik veel makkelijker en beter ik weet wat ik precies moet en kan zeggen.”Lees hier meer
Carmen Broerken, commercieel medewerker binnendienst Persoonality
” Ik gebruik de lessen nu in mijn dagelijkse telefoongesprekken en kijk hoever ik kan gaan, zoals het bijvoorbeeld het flirten met de receptionist ”
Matty Burg, sales & distributie verantwoordelijk binnen – Fruit in Bedrijf
” Men voelt zich meer vertrouwd telefonisch contact te leggen en dat gebeurt dus ook vaker”.
Louis Hensen, directeur onderhoud,repair en infrastructuur – Detron ICT Groep
” Het bieden van handvatten” is gerealiseerd.
Floris van Amerongen, Marketing & Productmanager – MBC Telecom/Consultancy
“En dan het moment dat iemand life in de groep gaat oefenen; iedereen kruipt een beetje terug, want een gesprek voor een groep voeren is toch wel heel anders. En dan zie je het, vervolgens laat zo’n gesprek je gewoon glimlachen!“
Tineke van Heijst, Marketing & Communicatie coördinator – VHIC
“Een stukje andere kijk op de verkoop wereld. Ik wil mijn medewerkers graag naar een hoger niveau tillen en daar hoort training bij!”
Jeroen Bakker, Business Unit Manager – Nedflex