VAn / Referenties

Referenties

Wij, bij Verkoop Academie Nederland vinden het belangrijk om onze klanten te laten spreken.

 

 

Jeroen Bakker, Business Unit Manager – Nedflex

 

“Een stukje andere kijk op de verkoop wereld. Ik wil mijn medewerkers graag naar een hoger niveau tillen en daar hoort training bij!” Lees hier meer

Nedflex PayrollingUitzenden

 

 

 

Tineke van Heijst, Marketing & Communicatie coördinator – VHIC

 

 

“En dan het moment dat iemand life in de groep gaat oefenen; iedereen kruipt een beetje terug, want een gesprek voor een groep voeren is toch wel heel anders. En dan zie je het, vervolgens laat zo’n gesprek je gewoon glimlachen!“ Lees hier meer

vhic-logo

 

 

Floris van Amerongen, Marketing & Productmanager – MBC Telecom/Consultancy

” Het bieden van handvatten” is gerealiseerd. Lees hier meer

MBC

 

Stanley Lalu, directeur – Samsung Business Center Haaglanden

“Terug naar de basis en een reality check voor iedereen. Het is een kunst om goede afspraken te maken“. Lees hier meer

 

samsung beeld

 

Louis Hensen, directeur onderhoud,repair en infrastructuur – Detron ICT Groep

” Men voelt zich meer vertrouwd telefonisch contact te leggen en dat gebeurt dus ook vaker”. Lees hier meer 

Detron_ICT_Groep_300dpi

 

 

Matty Burg, sales & distributie verantwoordelijk binnen – Fruit in Bedrijf

” Ik gebruik de lessen nu in mijn dagelijkse telefoongesprekken en kijk hoever ik kan gaan, zoals het bijvoorbeeld het flirten met de receptionist ”  Lees hier meer

 

logo Fruit in Bedrijf

 

 

 

Carmen Broerken, commercieel medewerker binnendienst Persoonality

“Het commercieel bellen vond ik eerst nog lastig, maar nu bel ik veel makkelijker en beter ik weet wat ik precies moet en kan zeggen.” Lees hier meer

 

 

PERS_LOGO_PAY_CMYK_copy

 

 

 

Monique Bom, binnendienst accountmanager – S&H Productfulfilment

“Ik heb deze training leerzaam en prettig gevonden. Zeker ook omdat de groep klein was” Lees hier meer

 

 

logo_s-h_multi-channel fulfilment fc lc