VAn / Ik wil goede verkopers / Trainingen / Open trainingen / Klantgericht telefonisch communiceren

Klantgericht telefonisch communiceren

Dé basis training voor iedere binnendienst medewerker die regelmatig (commercieel) telefonisch contact heeft met klanten. Doel van deze 2-daagse training is om ieder klantcontact om te zetten in een betere klantrelatie en meer omzet.

Na de training beheerst de deelnemer de volgende zaken:

  • De gespreksstructuren voor outbound en inbound klantcontact
  • De juiste professionele houding en stemgebruik
  • De juiste omgangsvormen voor een zakelijk telefonisch gesprek
  • De ‘gunfactor’ creëren bij de gesprekspartner
  • Het inventariseren van behoeften en klachten
  • Het succesvol herkennen en verzilveren van koopsignalen
  • Overtuigend bezwaren ombuigen en klachten afhandelen
  • Het versterken van de relatie met de klant

Kosten voor de training bedragen slechts 599 euro pp. en er kunnen maximaal 8 deelnemers meedoen.  De  trainingen worden gegeven op het kantoor van VAn en zijn inclusief lunch. Bij meer dan 8 deelnemers prijs op aanvraag.